E-shop je třeba dobře promyslet

vybíráme ze třech řešení pro eshopy v závislosti na povaze produktů a způsobu propagace
E-shop

Úspěch eshopu závisí na mnoha faktorech

Produkt a jeho cena

Na různých SEO a marketingových školeních vám budou říkat, že na ceně nezáleží. Záleží! Čím více je prodej produktu dostupná, tím více záleží na jeho ceně. Češi jsou cenově citlivý národ, mají rádi slevové akce a cenové srovnávače, takže vám nezbývá nic jiného než se o zákazníky cenově poprat. Pokud však máte produkt originální a neexistuje příliš mnoho substitutů (rovnocenná náhrada zboží), pak je možné stanovit vyšší marže, ale je třeba klást větší důraz na "osvětu" produtku.

Vhodné E-shopové řešení, může být i zdarma

Není jedno správné a nejlepší e-shopové řešení. V rámci konzultací o vašem podnikatelském záměru vybereme to nejvhodnější s ohledem na povahu produktu, způsoby objednání a dopravy. Může se stát, že vám pomůžeme i s eshopovým řešením, které je zdarma.

Nezávislost na dodavateli

Vybírejte pouze taková webové řešení, abyste s nimi mohli kdykoliv přejít k jinému dodovateli www stránek a ten mohl na předchozí práci navázat. Mějte vždy přístupy k hostingu (ke zdrojovým kódům webu), kde je web uložen.

Webová analytika, cenové srovnávače a SEO

U e-shopů platí dvojnásob oproti webům, že je třeba vše napojit na webová analytika a pravidelně zdokonalovat - cenové srovnávače, PPC, SEO.

A cena za E-shop?

Řadě klientům jsme pomohli s E-shopovým řešením zdarma a naopak pro jiné jsme dělali E-shop na míru za desítky tisíc. 

Není nutné za každou cenu vnutit klientovi namakané drahé řešení, rádi šáhneme i po tom zdarma, je-li to ku prospěchu podnikatelského záměru.

Ing. Michal Houšť - 608 520 320